בחרו עמוד

קורסים מתוכננים להנהלת חשבונות סוג 1 (בסיסי) ו-סוג 2 (מתקדם)

באישור ובפיקוח לשכת רואי החשבון בישראל

 

מטרות הקורס
הקניית מקצוע “מנהל חשבונות” אשר נחשב כיום למקצוע מבוקש בשוק העבודה בישראל.  הקורס מאפשר הכשרה של התלמידים לתפקידי מנהלי חשבונות במגוון רחב של חברות וארגונים ברמות 1+2, רמה בסיסית והרמה המתקדמת.

קהל היעד

הקורס מיועד לקהל הרחב אשר מתעניין בתחום הנהלת החשבונות (הקורס אינו מצריך כתנאי קבלה ידע קודם בהנהלת חשבונות). 

תעודה

תעודת מקצוע ” מנהל חשבונות סוג 1(בסיסי) ו-סוג 2 (מתקדם)” מטעם לשכת רואי חשבון בישראל תוענק סטודנטים שיעמדו בדרישות הקורס, מעבר בציון מינימאלי של 60 נקודות בבחינה העיונית ובבחינה המעשית בהצלחה.

היקף הלימודים

בהתאם למסלול הנבחר (בוקר/ערב) כמפורט בתכנית הלימודים.

מה כוללים הקורסים?

תכנית הלימודים בקורסי הנהלת החשבונות שלנו, כמו כלל מגוון הקורסים אותם אנו מציעים – חשבי שכר וכדומה, מבוצעים בהתאמה לדרישות המבחנים אך לא רק. אנו לא רק מכינים את התלמידים אל הבחינות אלא מעבר לכך, מכינים אותם אל העולם האמיתי ואל העבודה המעשית בתחום כך שיוכלו לבצע את תפקידם לאחר הלימודים בכל חברה ובכל ארגון בצורה הטובה ביותר.

הקורסים שלנו כוללים כמה נושאים:

  • חשבונאות – לימודי הנהלת חשבונות המתייחסים אל התהליך החשבונאי, דיני המיסוי, משכורות ועריכת תלושי שכר, ניהול מלאי, תיאום חשבונות, דוחות רווח והפסד ודוחות כספיים אחרים וכדומה.
  • שיעורים אשר מלמדים את התלמידים על סוגי החברות והארגונים השונים והמשמעות של כל אחד מבחינת המיסוי והחשבונאות, מושגי יסוד חשובים בכלכלה, מושגים מעולם הביטוחים והבנקאות וידע על רשויות המס בישראל.
  • שיעורים בהם התלמידים לומדים כיצד לבצע חישובים רלוונטיים עבור הארגון כמו רווח והפסד, הנחות, ריביות, ניכיון שיקים ועוד חישובים רלוונטיים.

הלימודים הללו מכינים את התלמידים הן לעבודה מעשית בתחום והן לבחינות הנדרשות על מנת שיוכלו להתחיל לעסוק בתחום ובהצלחה רבה.

אודות המרצה: מר יניב גבריאל, עורך דין ויועץ מס

  • מומחה למיסוי ולפרישה.
  • מפתח תוכנת השכר "שיקלולית" מבית "ט.מ.ל מערכות מידע בע"מ".
  • יועץ מיוחד לרשות המיסים בישראל בנושא מיסוי ושינויי חקיקה והטמעתם בסביבה ממוחשבת.
  • מרצה בקורסים ובימי עיון לחשבי שכר בכירים של "לשכת רואי החשבון" (מיום שהחלו לפני כ- 15 שנים).
  • המייסד, המנהל והבעלים של ה"מכללה למיסים ולחשבונאות" (נוסדה לפני כ- 20 שנים).