בחרו עמוד

איפה אפשר לעבוד בסיום קורס הנהלת חשבונות?

 

מקצוע הנהלת חשבונות כרוך באחריות רבה והערכה מצד הארגון, אך גם בא לידי ביטוי בשכר גבוה. לפיכך, רבים מחליטים ללמוד את המקצוע. השאלה הראשונה שרבים שואלים בסיום הלימודים היא היכן ניתן לעבוד?

לאחר שבדקנו ועברנו על תוכנית הקורס להנהלת חשבונות ועשינו השוואה עם מוסדות אחרים, חשוב להבין מה אפשר לעשות עם זה לאחר הלימודים.

תקופת הלימודים היא תקופה בה מתרכזים בדבר אחד- הצלחה בלימודים אך לאחר מכן מתחילות השאלות. צעירים רבים המתלבטים האם ללמוד הנהלת חשבונות שואלים את עצמם מה אפשר לעשות בסיום הקורס. ראשית,  אם אתם נמשכים לתחום של מספרים וסדר זוהי עבודה בה נדרש סדר וידע וכן ידע במספרים, אך גם חשוב לדעת לעבוד בסביבה ממוחשבת. אם פעם מנהל חשבונות נהג לעבוד בצורה ידנית, הרי היום נהוג לעבוד בצורה ממוחשבת.

אילו מקומות עבודה פתוחים עבורכם?

הליך הנהלת חשבונות מחייב מעקב אחרי הרישום הפיננסי. מנהל חשבונות צריך לבצע את העבודה בצורה מדויקת וכן לעדכן את הפעילות שביצע ביומן. המעקב המנוהל על ידי מנהל חשבונות מעניק לו אחריות רבה. קורס הנהלת חשבונות מעניק תעודה מקצועית המאפשרת לעבוד במקומות שונים. בשל העובדה כי מדובר בתפקיד מרכזי, מנהל יתקשה להחליף מנהל חשבונות האחראי על קשר עם גורמים רבים כגון בנקים, לקוחות, ספקים

ברגע שלמדתם את המקצוע באחת המכללות ברחבי הארץ, אתם יכולים להשתלב בכל מקום בו יש צורך במנהל חשבונות. היום בכל מקום עבודה החל מחברת טיסות ועד למשרד עורכי דין יש צורך במנהלי חשבונות מוכשרים, כך שהאפשרויות פתוחות לחלוטין. אם אתם מעדיפים לעבוד בסביבה של עורכי דין, תוכלו להציע את עצמכם לעבודה במשרד עורכי דין. אוהבי האקשן מבניכם יוכלו להציע את עצמם בעבודה במשרד פרסום, שם הרעיונות זורמים כמו מים והאווירה במשרד צעירה וכיפית לאורך כל היום.

 איזה תעודה יש לכם?

אם יש לכם תעודה של הנהלת חשבונות מדופלם תוכלו לעבוד בעסק מורכב,שם יש צורך לנהל את העסק בצורה מוקפדת ומקיפה יתר על המידה וגם המשכורת תהיה בהתאם. לעומת זאת אם יש לכם תעודה של הנהלת חשבונות 1+2 , אז העבודה תתרכז במתן סיוע לבעל מקצוע בכיר יותר. תחום הנהלת חשבונות הינו תחום המאפשר לכם לעבוד בכל מקום ולהפגין את הידע שרכשתם במהלך הקורס. בין אם החלטתם לעבוד במשרד עורכי דין או משרד פרסום, התעודה פותחת לכם דלתות רבות המאפשרות לכם לנצל את הפוטנציאל.

 

אודות המרצה: מר יניב גבריאל, עורך דין ויועץ מס

  • מומחה למיסוי ולפרישה.
  • מפתח תוכנת השכר "שיקלולית" מבית "ט.מ.ל מערכות מידע בע"מ".
  • יועץ מיוחד לרשות המיסים בישראל בנושא מיסוי ושינויי חקיקה והטמעתם בסביבה ממוחשבת.
  • מרצה בקורסים ובימי עיון לחשבי שכר בכירים של "לשכת רואי החשבון" (מיום שהחלו לפני כ- 15 שנים).
  • המייסד, המנהל והבעלים של ה"מכללה למיסים ולחשבונאות" (נוסדה לפני כ- 20 שנים).

בשנים האחרונות ניתן לראות כיצד מקצוע הנהלת חשבונות הופך למקצוע יותר ויותר נדרש וכיצד אנשים רבים פונים אל עבר לימודים של מקצוע זה. כיום ניתן למצוא קורס הנהלת חשבונות כמעט בכל מקום בארץ, במכללות ובמוסדות הלימוד השונים, כך שכל אחד יכול למצוא את הקורס במקום הקרוב למקום המגורים שלו ולהתחיל ללמוד את התחום בצורה הרבה יותר טובה ובצורה הרבה יותר נוחה. אם גם אתם רוצים לגשת אל קורס זה אך לא יודעים כיצד לבחור את הקורס המתאים לכם ביותר ומחשים מידע נוסף על הקורסים הללו,, קראו את המאמר הבא אשר יעניק לכם מידע רב בתחום.

סוגים שונים של קורס הנהלת חשבונות

כיום ניתן למצוא סוגים שונים של קורס חשבי שכר וקורסי הנהלת חשבונות המתחלקים על פי הרמה של הקורס. לרוב, ניתן לראות קורס מסוג 1+2 וקורס הנהלת חשבונות מסוג 3. קורס מסוג 1+2 הינו קורס בסיסי ומתקדם אשר מיועד לאלו שאינם מכירים כלל את התחום ובו הם מקבלים את כל הכלים אל מנת שיוכלו להכנס אל התחום ולעבוד בתור מנהלי חשבונות בצורה הטובה ביותר. קורס מסוג 3 הינו קורס המיועד לאלו אשר סיימו את קורס סוג 1+2 ומעוניינים להתקדם אל עבר לימודי הנהלת חשבונות הרבה יותר מתקדמים והרבה יותר מקצועיים הכוללים את כל המידע לו הם דרושים כדי לנהל את החשבונות בכל עסק בצורה הטובה ביותר.

איך לבחור קורס הנהלת חשבונות ?

אם מצאתם לא רק לימודי חשבי שכר והנהלת חשבונות באזור שבו אתם מתגוררים אלא כמה וכמה כאלו ואינכם יודעים כיצד לבחור את הקורס הטוב ביותר עבורכם, כדאי לכם לבדוק מספר פרטים על כל קורס, פרטים אשר ההשוואה ביניהם תסייע לכם לדעת האם זהו הקורס הטוב ביותר עבורכם. בין הפרטים החשובים ביותר תוכלו למצוא את הפרטים הבאים :

  • מספר השעות של הקורס.
  • הנושאים השונים אשר נלמדים באותו הקורס.
  • המרצים המעבירים את הקורס והניסיון שלהם.
  • התעודה המוענקת לכם בסיומו של הקורס.
  • המחיר אותו גובים עבור ההשתתפות בקורס.
  • אפשרויות העבודה לאחר סיום הקורס.

כיצד תוכלו להתכונן לקורס בצורה הטובה ביותר?

לימודי הנהלת חשבונות הם אינם לימודים פשוטים כלל וכלל. מדובר בלמידה משמעותית ורצינית המצריכה מכם משמעת, כוח רצון ללמוד ולהצליח וכמובן – זמן.

אם אתם מעוניינים להירשם אל אחד מהקורסים המקצועיים שלנו, בין אם מדובר בקורסים בתחום הנהלת החשבונות, קורס חשב שכר או כל קורס אחר, חשוב שתכינו את עצמכם בצורה נכונה, מה שישפיע מאוד על הלמידה שלכם בקורס ועל ההצלחה שלכם בו.

מהי ההכנה הזו? וכיצד כל סעיף הכנה כזה יכול לסייע לכם להגיע להצלחה ולעבור את הבחינה של לשכת רואי החשבון בצורה מוצלחת וטובה? המשיכו לקרוא ותמצאו את כל התשובות המתאימות לכך.

הכינו את היומן שלכם

לא מעט אנשים אשר שומעים את המילה “קורס” בטוחים כי מדובר בלימודים פשוטים וקלילים ולא כמו לימודי תואר, אך המציאות הינה שונה לחלוטין.

קורס חשבי שכר בכירים או קורסים בתחומי הנהלת החשבונות הינם קורסים מקצועיים ומורכבים מאוד אשר יכולים לקחת לא מעט מהזמן הפנוי שלכם. אם אתם רוצים להיות בטוחים כי תגיעו להצלחה גבוהה בקורסים הללו, אתם חייבים להכין לעצמכם מספיק זמן פנוי לא רק עבור הקורס עצמו אלא גם עבור תרגולים וחזרות שהינם חשובים לא פחות לטובת הבחינה.

שילוב של לימודים עם עבודה

אם אתם עובדים במקום עבודה אשר יכול להשתמש בכם לאחר סיום הקורס או אפילו להוביל אתכם לקידום בתפקיד, כדאי מאוד ליידע את המנהלים הישירים שלכם בדבר הלימודים. הם יכולים לעודד את הלימודים שלכם, להבין את הצורך שלכם בשינויים בלוח הזמנים בעבודה באופן זמני ולהעניק לכם תמיכה חשובה לאורך כל זמן הלימודים.

שמרו על רצינות

לימודי הנהלת חשבונות או חשבי שכר מתאימים לאנשים רציניים אשר יודעים מהו הכיוון התעסוקתי אליו הם מעוניינים לפנות ונרשמים ללימודים לאחר שהחליטו כי הם משקיעים את כל כולם בעניין. מדובר בקורס מורכב שלא מתאים לאלו שאינם מספיק רציניים או מעוניינים בתחום ונרשמים אליו בכדי למלא את זמנם ותו לא.

כמה זמן אורך קורס הנהלת חשבונות ?

קורס הנהלת חשבונות, כמו גם חשבי שכר, הינו קורס אשר מאפשר לאדם להשתלב במגוון חברות רבות בתפקיד מנהל חשבונות. חשוב לדעת כי ישנם כמה סוגים של לימודים אלו ולא כל קורס הינו לימודי מנהלי חשבונות בכירים אשר יכול לאפשר לאדם לנהל את החשבונות בחברות גדולות מאוד במשק הישראלי.

ניתן למצוא קורס הנהלת חשבונות מסוג 1+2 אשר הינם הרמות הבסיסיות והמתקדמות של הנהלת החשבונות וניתן למצוא לימודי מנהלי חשבונות בכירים אשר נקראים גם לימודים מסוג 3, לימודים אשר מאפשרים לאדם לבצע ניהול חשבונות ברמה הגבוהה ביותר וברמה הטובה ביותר.

משך הזמן של קורס הנהלת חשבונות הינו כשנה אך ניתן לראות קורסים מעט ארוכים או קצרים בהתאם למסלול הלימודים. לדוגמא, ניתן למצוא לימודי מנהלי חשבונות בכירים אשר מתאימים לאנשים עובדים ולכן נערכים במסגרת לימודי ערב ולא בכל ערב, לימודים אלו יכולים להיות מעט יותר ארוכים שכן מספר השעות השבועיות בהם הינו קטן יותר מאשר לימודי בוקר הנערכים בכל יום או לפחות 4 פעמים בשבוע, לימודים הרבה יותר אינטנסיביים ומהירים. כמו כן, אם לוקחים קורסים משלימים כמו קורס חשב שכר, משך זמן הלימודים יהיה ארוך יותר בהתאם.

לכל הקורסים

עבור לבית ספר

מיסים וחשבונאות

מיסים

חשבונאות

מיסים למתקדמים

חשבונאות למתקדמים

פיתוח ארגוני

ביטוח ופיננסים

שוק ההון

מקצועות הנדל״ן

מזכירות ומינהל

מחשבים ותקשורת

שפות