בחרו עמוד

מרתון לנכשלים בייעוץ מס

רקע
עם סיום הלימודים, ולאחר השקעה של זמן כסף ומאמץ, הציפייה הטבעית של כל תלמיד היא לעמוד במבחנים בהצלחה ולמצוא מקום עבודה ראוי שבצידו שכר הוגן.

עם זאת, תלמיד שלא עמד בהצלחה במבחנים נשאר ‘תקוע’ ללא יכולת לממש את הציפייה הטבעית. אחת התכונות היקרות ביותר בחיים, והנצרכת ביותר, היא יכולת ההתמודדות עם כישלונות. מי מאתנו לא היה רוצה ומייחל שנזכה רק להצלחות, לחיים של עונג המתנהלים על מי מנוחות, ולפתיחת המעיינות ברוממות הנפש בכל עת שנחפוץ בכך?ומה עם הצרות והקשיים ? הם באמת מיותרים, ודומני שעם קצת מאמץ – היינו בעצם יכולים איכשהו להסתדר בלעדיהם… אך למרות כל זאת – המציאות היא לפעמים אכזרית, ומלבישה צבעים אחרים על גבי החלומות הוורודים שלנו. לפעמים צבע כחול (וזה עוד לא נורא כל-כך), לפעמים אפור ולפעמים אפילו שחור. יש קשיים בחיים, מכשלות, נפילות, ואף נסיגות לאחור. 

האם הכל בראש שלנו ?
תארו לכם תלמיד שקיבל שישים במבחן, וברור לו שציון זה גרוע הוא, ואחר כך נודע לו שכל שאר הנבחנים קיבלו הרבה פחות, והוא קיבל דווקא את הציון הגבוה ביותר…
כה חבל על מחשבת הכישלון, בשעה שהיא לא הייתה קיימת כלל !
נכונים אנו לצאת בעקבות הארה זו, ולהגדיר מחדש מה קרוי הצלחה – ומה כישלון. כה הרבה ‘נופלים’ ונגררים לדיכאון מחמת הרושם שלהם שכשלו.

כיוון שהחיים זורמים בקצב קבוע: עבודה, בית, מנוחה, יום רודף יום, כעין מרוצה קבועה ללא עצירה באמצע, תשומת הלב שלנו לעריכת שינויים, תיקונים והשתפרות כללית מתעוררת רק בעקבות ”טראומות” (קטנות או גדולות), מה שנקרא בלשון עממית יותר ”מעידה-קלה” או ”נפילה”. 
אנו מתעוררים ושמים לב לעובדה שיש צורך בתיקון עצמי ושיפור המעשים בדרך כלל בעיקבות אי הצלחה .

האמת היא שאין אדם בעולם שאינו נכשל, ורק אדם שמעביר את חייו לבדו ולא עושה שום דבר בחייו עשוי לא להכשל. אבל כמובן שאי עשיה זו היא הגדולה בהחמצות או הכשלון המושלם.

יש להבין את עומק החשיבות של הכשלון כבסיס ויסוד.יש להתייחס לכשלון בפרופורציה הנכונה. לא לראות בו את מצבו האמיתי ולהכנס לייאוש, אלא להתייחס אליו כדבר חולף ומעידה זמנית. יש להשתמש בכשלון כמנוף להתקדמות אישית ושיפור האישיות. 

במילים אחרות אפשר לומר כי: הכשלון יכול לשמש כ”קטליזטור” לשיפור ולקידום.

התהליך של ”כשלון” ”נפילה” או ”מעידה” קטנה או גדולה מצויים בכל מערכות היחסים, ובכל המעגלים החברתיים של האדם, בחיי המשפחה, בעבודה, בלימודים ובעיקר במעגל המשפחתי האישי.

כפועל יוצא מכך, וכהמשך ישיר של הנאמר עד כה – החליטה המכללה למיסים ולחשבונאות להקים פרויקט מעשי זה במטרה לתת מענה לבעיות הללו.

איפה כדאי ללמוד ?
ההחלטה לגבי מסלול לימודים ו/או מקצוע הינה החלטה חשובה ובעלת השלכות לעתיד. 
קבלת החלטה נכונה תמנע עגמת נפש, בזבוז זמן, והפסד של כסף. 
מוסד הלימודים שתבחר ישפיע על לא מעט תחומים בחייכם: השפעה ראשונה – על הידע שתרכוש. השפעה שנייה – על כמות הזמן שתשקיע בלימודים. השפעה שלישית – על כמות הכסף שתידרש להשקיע בלימודיך, גם מבחינת שכר הלימוד וגם בהוצאות מחיה. השפעה רביעית – על כמות הכסף שאתה יכול לשער שתשתכר בעתיד. השפעה חמישית – על טיפוסי האנשים שאתה עתיד לפגוש במהלך לימודיך. השפעה שישית – על חיי החברה שלך ועל הקשרים החברתיים שתיצור… אפשר להמשיך ולפרט, אבל הרעיון המרכזי כבר ברור: בהרבה מקרים, מוסד הלימודים שתבחר ישפיע על שביעות הרצון שלך מתקופת הלימודים, על חייך האישיים, ואולי על העבודה שתקבל אחרי קבלת הרישיון, לא פחות ממסלול הלימודים הנבחר. 
תכנית הלימודים של המכללה למיסים ולחשבונאות מכשירה את הבוגרים לעבור בהצלחה את הבחינות לרישוי יועצי מס מטעם רשות המיסים בישראל ומועצת יועצי המס.

התלמידים במרתון לנכשלים בייעוץ מס מחולקים לקבוצות לימוד קטנות – עד 10 תלמידים בכל קבוצה. כל שיעור מחולק לנושאים ולתתי נושאים. כל תת נושא מתחיל בשאלת גירוי הגורמת לכל תלמיד לחשוב על הנושא הנלמד ולענות עליה בהתאם לידיעותיו ולאינטואיציה שלו.

לאחר שאלת הגירוי מועבר החומר התיאורטי בשילוב שאלות תרגול. 
המערכת מספקת משוב מיידי למורה ולתלמיד, שיכולים להשוות בין התשובות האינטואיטיביות לתשובות שלאחר הלימוד.

המרצה מאתר בקלות את הנושאים שצריכים חיזוק,ומנווט את מהלך השיעור בצורה מושכלת.

כל שיעור מתחיל במספר שאלות קצרות על שיעורי הבית שניתנו בשיעור הקודם.
בשיטה זו, בדיקת שיעורי הבית מהירה מאוד, כוללת את כל תלמידי הכיתה ובודקת גם את נוכחות התלמידים בצורה אוטומטית, ולכך יתרונות רבים מבחינת התלמיד :

  • להשתתף בשיעור ללא תחושת כשלון.
  • להשיב ללא חשש מתגובת הכתה.
  • לקבל את הרשות לנחש ולשפר את תהליך קבלת ההחלטות שלו.
  • לקבל חיווי בזמן אמת על נכונות תשובותיו (וגם ניחושיו).
  • לקבל מוטיבציה להקשבה.
  • לקבל מענה בזמן אמת, חלקו עקיף וחלקו ישיר.

הבוגרים מספרים :

יואב שרון : “חלום חיי היה להיות יעוץ מס. ניגשתי לבחינה במיסים שלוש פעמים ונכשלתי. לאחר שכמעט נואשתי, שמעתי על המכללה למיסים ולחשבונאות של המרצה יניב גבריאל, עו”ד ויוע”מ וקבעתי אצלו פגישה. הפגישה עם יניב, מנהל המכללה, פתרה לי את כל ההתלבטויות. התחלתי ללמוד אצלו מרתון במיסים ולאחר מכן ניגשתי לבחינה במיסים. לאחר כשלושה חודשים קיבלתי תשובה חיובית שעברתי. אין לי מילים להודות ליניב ולשיטות הלימוד המדהימות שלו. פשוט קוסם.  המכתב המקורי שמור במערכת.

יוכבד עייני : “נכשלתי פעמיים בבחינה במיסים של יועצי מס. שמעתי רבות על המרתון במיסים של יניב גבריאל, עו”ד ויוע”מ והחלטתי להירשם.קורס המרתון לנכשלים בייעוץ מס ענה על כל הציפיות שלי. היום אני יועצת מס עצמאית, והכל – תודות לאדם הנפלא הזה : יניב גבריאל, עו”ד ויוע”מ”. המכתב המקורי שמור במערכת.

המכללה למיסים ולחשבונאות שמה לה למטרה לקדם את מעמד יועץ המס בישראל.
על רקע זה אנו פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם רשות המיסים בישראל,  ועם מועצת יועצי המס בישראל אשר מופקדים על תחום יועצי המס בישראל, וזאת בעקבות הרצון לשמור על רמה גבוהה של תחום חשוב זה.

לרשותך עומדים הידע, הניסיון והמוניטין של המכללה למיסים ולחשבונאות,  וצוות המרצים המיומן והמנוסה במטרה להכשיר אותך כאיש מקצוע מעולה. 

המכללה למיסים ולחשבונאות היא המובילה בארץ בתחום יועצי המס ובעלת הצוות המקצועי והמיומן ביותר בנושא.

החלה ההרשמה לקורס מרתון לנכשלים בייעוץ מס לבחינות ההסמכה של מועצת יועצי המס במועד יוני 2009 !

לפרטים נוספים ולהרשמה : 1-700-700-088