בחרו עמוד

מעוניינים לדעת מה באמת נדרש מיום העיון השנתי שלכם בתור חשבי שכר? ביום העיון שלנו תוכלו למצוא את כל המידע שאתם נדרשים לו בכדי להתקדם בקריירה שלכם באופן הכי מיטבי שניתן. כשאתם נרשמים לקורס המלמד חשבי שכר בכירים ליום העיון שלהם, זה מה שאתם צריכים לדעת באמת כדי להתמקצע בעבודתכם, וזה מה שאנו נספק בקורס זה.

לימוד טכנולוגיות חדשות לדיווחים והזנת תלושים

נלמד טכנולוגיות חדשות שיסייעו לכם להזין תלושי שכר ולשלוף דיווחים לרואי חשבון כאשר הם עושים ביקורת בעסק. בדרך זו אתם יודעים בוודאות שיש לכם על מה להסתמך, עם מה לעבוד ושהעבודה שלכם מתבצעת ביעילות חסרת תקדים כחשבי שכר בוגרי קורס חשבי שכר בכירים.

לימוד נושאים העוסקים בהזנת תלושי שכר

נתעדכן אודות רגולציות חדשות בנושא הזנת תלושי שכר, ניכויים חדשים שיש להכיר וכל מיני החלטות שעוסקות בהזנת התלוש שהן תולדה של חקיקה או הסדרים כאלו או אחרים. בדרך זו אתם תגיעו מוכנים לעבודתכם כשהמידע החדש כבר זמין לכם בהכנת התלושים הבאים. באופן זה אתם תגיעו ממוקצעים ובעלי יכולת לספק מענה מלא למעסיק שלכם בנושא הזנת תלושי שכר. זה מה שצריך להיות ממוקד בו חשב שכר מקצועי.

לימוד נושאים העוסקים בדיווח לרואה חשבון

במידה וצפויה ביקורת בעסק בו אתם עובדים בתור חשבי שכר בכירים, כדאי שתלמדו להיערך לכך. אנו נלמד נושאים המכוונים לפעולות שצריכות להיעשות מול רואה החשבון, הדו”חות שצריך לשלוף לו, המאזנים, דו”חות רווח והפסד משנים קודמות וכל מסמך אחר שהוא ידרוש על מנת להשלים את הביקורת. בדרך זו הוא יוכל להשלים את הדיווח בקלות ולהנפיק הצהרת הון ודו”ח רווח והפסד לשנת המס הנוכחית או לרבעון הנוכחי במידה ומדובר בחברה בע”מ או עוסק מורשה גדול. כאשר תלמדו ביום עיון זה תצאו יותר ממוקצעים ויותר חדים כשאתם מתדיינים עם רואה החשבון שמפקח על העסק של המעסיק שלכם ותוכלו לייצג את המעסיק מולו באופן מיטבי, ללא טעויות דיווח ועם כל השלמת הדיווחים כנדרש. זה מה שנדרש בפועל כאשר אתם עוסקים בתור חשבי שכר בכירים בחברות, עסקים וארגונים שוני בכדי לתת מענה מלא למעסיקיכם.