בחרו עמוד

אם אתה מעוניין לעבור עוד יום עיון, של חשב שכר, הירשם אליו רנדומלית. אבל אם אתה מעוניין להשביח את עבודתך, להתקדם ולהתמקצע בה, הירשם אלינו! אנו מספקים יום עיון שנתי של 15 שעות לימוד עבור חשבי שכר בכירים כזוטרים. במסגרת יום עיון זה יילמדו כל הנושאים החשובים להפנמה, אשר ייעלו את עבודתכם ויהפכו אותה למשודרגת במלוא מובן המילה. אלה הם הנושאים שיכוסו במסגרת קורס חשב שכר מטעמנו.

הבאת טכנולוגיות חדישות בתחומי ההזנה והדיווח

טכנולוגיות אלה יסייעו לכם להזין ביעילות מרובה תלושי שכר וגם לספק דיווח לרואה החשבון בנושאי הליבה השונים בהם הוא יתעניין על פי נהלי רשויות המיסים והמע”מ. כאשר אתם עובדים עם טכנולוגיות מתקדמות, פועלכם יעיל יותר וראלי יותר מבחינת ההתקשרות שלכם עם הגורמים השונים, המעסיק ורואה החשבון המפקח על העסק או משרד רואי החשבון האמון על חובה זו.

עדכון לגבי רגולציות חדשות בתחום חשבות השכר

חשב שכר שאינו בקיא ברגולציות החדשות לא יכול לצאת לעבודה. לכן, במסגרת ההכשרה שלנו עבור חשבי שכר בכירים אנו נעדכן אתכם במה שאתם צריכים לדעת על מנת להזין תלושי שכר: רגולציות חדשות שנקבעו בחקיקה, ניכויים חדשים שהתווספו או נגרעו, וכד’. בדרך זו תוכלו להגיע לעבודה כשאתם מעודכנים בנעשה בה ולספק למעסיק שלכם ולעובדים שתחתיו את תלושי השכר כשהם מדווחים כחוק, עם כל הניכויים כנדרש, בהתאם לנהלים החדשים שנקבעו.

מידע חשוב בהתנהלות במהלך ביקורת של רואה חשבון בעסק

יילמדו סוגיות הקשורות לדיווח שאתם חייבים לספק לרואה החשבון, ייסקרו הנושאים שבוודאי יעניינו אותו בהתאם לנהלי רשויות המיסים והמע”מ, ותיעשה סקירה אודות המסמכים שתצטרכו לשלוף עבורו והחישובים האריתמטיים שתצטרכו לערוך לקראת הגעתו. בדרך זו תהיו מוכנים לביקורת בתור חשבי שכר בכירים ותוכלו לנהל אותה ביעילות לצד משרד רואי החשבון המלווה של העסק. חשוב לציין כי בדומה לרגולציות בתלושי השכר, גם כאן ייתכנו שינויי נהלים, ואם הם יתהוו הם יעודכנו בעת לימוד קורס חשבי שכר בכירים. בדרך זו תוכלו להגיע בכל מצב מוכנים לביקורת הבאות של בית העסק אותו אתם משרתים בתור חשבי שכר בכירים.