בחרו עמוד

במאמר זה נביא בפניכם את המידע על יום עיון לחשבי שכר אשר משמש חשבי שכר פעילים הנדרשים לו כדי לשמור על תעודתם. במסגרת יום עיון לחשבי שכר יילמדו נושאים שחשוב להפנים, אשר יחדדו את אופן עבודתכם ויהפכו אותה ליעילה במיוחד ומדויקת עד מאד. במאמר זה נדון בשלושה סוגיות שיילמדו, שימש בטכנולוגיה כאמצעי ייעול לדיווח, לימוד תקנות מעודכנות על הזנת תלושי שכר ולימוד תקנות העוסקות בשיתוף הפעולה הנדרש מצידכם עם רואה החשבון של העסק או משרד רואי החשבון המפקח.

חשבי שכר פעילים צריכים ללמוד טכנולוגיות חדישות להזנת מידע תלושי שכר ודיווח לרשויות המס

באמצעות טכנולוגיות אלה קל יהיה מאד לשלוף מידע כל נושאים שונים הקשורים לייעוץ מס, ראיית חשבון והזנת תלושי שכר. בעוד שני הנושאים הראשונים אינם בתחום אחריותכם אלא בתחום אחריותו של רואה החשבון, ואתם רק מסייעים לו להגשים זאת במדויק, הנושא האחרון הוא לגמרי באחריותכם ולכן חשוב לדעת ולהכיר היטב ניכויים וחובות דיווח שונות הקשורות להזנת התלושים. אנו נלמד אודותיהן ונלמד כיצד ליישם אותן ביעילות באמצעות וטכנולוגיות ייחודיות.

חשבי שכר פעילים ילמדו אודות תקנות חדשות בהזנת תלושי שכר

הזנת תלושי שכר היא חובתכם המרכזית כחשבי שכר. אנו נלמד, במסגרת ימי עיון לחשבי שכר, על מידע חדש לגבי הזנת תלושי השכר, שהוא מידע עדכני הנדרש  לכם ליישום בפועל. בכך, תוכלו להגיע לתקופת הזנת התלושים הבאה כשאתם מוכנים ובקיאים בנהלים החדשים מבלי שהנושא יפתיע אתכם בדרך כלשהי.

חשבי שכר פעילים ילמדו אודות התקשרות נכונה ויעילה עם רואה חשבון במהלך הביקורת

ביקרות היא בדרך כלל רבעונית כאשר מדובר על ייצוג חברה בע”מ או עוסק מרשה שמעסיק עובדים. במסגרת ימי עיון לחשבי שכר תלמדו מה עליכם לעשות כדי לייעל את הביקורת, אלו מסמכים רואה החשבון צפוי לבקש מכם וכיצד לשלוף אותם הכי מהר שאפשר, אלו חישובים אריתמטיים הוא יבש שתכינו לו ועוד. במסגרת יום עיון לחשבי שכר במתכונת זו תלמדו כיצד לנהל את הקשר שלכם עם רואה החשבון ביעילות. ימי עיון לחשבי שכר יכסו את כל נושאי הדיווח שתצטרכו לעזור לו לממש בפועל.