בחרו עמוד

בואו ללמוד אצלנו יום עיון לחשבי שכר וליהנות מכל היתרונות! כשאתם לומדים במסגרת יום עיון לחשבי שכר כאן אתם מקבלים את כל התמורות הנדרשות שאתם צריכים בתור חשבים. העבודה שלכם צפויה להשתפר ולהתייעל והמעסיקים יהיו שבעי רצון מכם בכל פעם שתממשו את הידע שתצברו כאן. למי שלא מכיר, חשב שכר יכול לשמור על תעודתו אם ורק אם הוא משתתף בכל שנה ב- 15 שעות לימוד במסגרת 2 ימי עיון לחשבי שכר. מה אתם מקבלים במסגרת יום עיון המתחולל כאן?

לימוד מעמיק על טכנולוגיות חדישות להזנת תלושי שכר

אתם תלמדו על טכנולוגיות שייעלו מאד את הזנת התלושים, בהן ניתן להזין ניכויים, שכר שעתי וכל תקבול או תגמול אחר הקשורים לעובדים עליהם אתם צפויים לדווח. באמצעות לימוד התוכנות החדשות להזנת תלושי שכר, אתם תוכלו לספק למעסיק שלכם הזנה יעילה ומהירה במיוחד ולזכות אותו במה שצריך בשביל שהתלושים יופקו בפרקי זמן מהירים ביותר.

עדכון בנושאי רגולציה שונים הקשורים לדיווח על תלושים

במידה והתקבל עדכון מהמחוקק או ממי מהוועדות שעוסקות בחשבות שכר, אנחנו נהיה הראשונים לדווח לכם על כך. בכך, אתם תהיו רמה אחת מעל כולם ותפעלו על פי הנהלים החדשים בהזינכם את תלושי השכר. יום עיון לחשבי שכר לא מעניק רק ידע תיאורטי אלא גם יכולת להוביל את התחום ולהיות חשבי שכר בעלי יוזמה. זו בדיוק השאיפה שאתם צריכים לשאוף אליה בעסקכם בתחום זה.

לימוד בכיתות לימוד מסודרות ובמסגרת סילבוס שתוכנן מראש

כל יום עיון לחשבי שכר שיתממש אצלנו יתהווה באופן הכי אחראי שניתן לבקש: כיתות לימוד מרווחות, הסבר של כל החומר הנדרש בשלבים על מנת שתוכלו להפנימו בקלות ולא פחות חשוב, תרגולים בתחומים הדורשים תרגול כדי לאפשר לכם להפנים במהרה את הנושאים החדשים הנדרשים לכם בתור חשבי שכר. בדרך זו תוכלו לצאת לדרך חדשה כמי שצפויים להמשיך לעבוד במקצוע זה ולספק את כל התמורות הנדרשות למעסיק שלכם הן בנושא הזנת תלושי שכר, הן בנושאי דיווח מול רואה החשבון שמפקח על העסק והן בכל נושא פיננסי אחר לו תידרשו בתוך העסק.