בחרו עמוד

ניגשים ליום עיון לחשבי שכר? אצלנו בטקס-קולג’ תמצאו את כל מה שאתם צריכים בכדי לנצל יום זה ללימוד מעמיק שישפר לאין ערוך את כישורי החשבות שלכם! אחרי הכל, דרישות החובה להשתתפות בימי העיון בהיקף של 15 שעות לימוד בכל שנה לא עומדות על הפרק באופן שרירותי. יש להן חשיבות בהתפתחות שלכם כחשבי שכר, בריענון הידע הנדרש עבורכם ולא פחות חשוב, בהצגת פיתוחים שיסייעו לכם להיות חשבים יותר יעילים ויותר טכנולוגיים. את כל זאת ועוד אתם מקבלים בלימוד ימי עיון לחשבי שכר אצלנו!

עדכונים שוטפים לגבי נהלי חשבות חדשים

במידה והתקבלו נהלי חשבות חדשים, נוסחה חדשה לחישוב ניכויים או זיכויים, דיווח על ניכוי מס וכד’ אתם תקבלו מידע זה באופן עדכני ממרצי המכללה. לאחר מכן ייערך תרגול רישום תלושי שכר עם הנתונים החדשים בכדי לוודא שהפנמתם מה צריך לעשות על מנת להנפיק אותם בפועל.

עדכונים בנושאים טכנולוגיים בהזנת התלושים

תוכנות הזנת התלושים מתפתחות בכל שנה והמעסיקים כמובן מעוניינים שתזינו הכי מהר שאפשר את השכר של העובדים. במסגרת כל יום עיון לחשבי שכר מטעמנו תלמדו על החידושים הכי עדכניים, שיסייעו לכם להזין במהרה את התלושים ולייעל מאד את עבודתכם. בכך, תוכלו לא רק להיות אנשי מקצוע מן השורה אלא ברי סמכא מקצועיים יותר, מדויקים יותר ולא פחות חשוב – מהירים יותר ממה שהייתם בעבר.

חובות דיווח ועבודה משותפת עם רואה חשבון

חשבי שכר מחויבים לסייע בדיווח על המיסים מטעם המעסיק עבור רואה חשבון או יועץ מס שעושה ביקורת במשרד. במסגרת ימי עיון לחשבי שכר מטעמנו, ילמדו אתכם על מה תצטרכו לדווח, מה המעסיקים כנראה לא יאהבו שתדווחו ומה בכל זאת ניתן לעשות כדי לרכך מעט את ההתנגדות. במסגרת לימוד נושאים אלו תלמדו על דו”חות רווח והפסד שנתיים ומאזנים רבעוניים ושנתיים בהם חייב העסק בו אתם עובדים. שיתוף הפעולה עם רואה החשבון ורשויות המס חשוב לניהולו התקין של העסק וליצירת רצף דיווח המשכי ביחס לתקופת הדיווח הקודמת. נלמד כיצד לזהות חוסר המשכיות ולהתחקות אחר הבעיות שהתגלו, להשלים דיווחים חסרים ולהצעיד את מקום עבודתכם בכיוון הנכון מבחינת יחסיו עם רשויות האכיפה והגבייה.