בחרו עמוד

בואו ללמוד במסגרת לימוד נוחה וייעודית את יום העיון עבור חשבי שכר. אם אתם חייבים ביום עיון שנתי, בואו להירשם אל קורס חשב שכר שילמד אתכם את כל נושאי הליבה שנדרשים מחשב שכר לשנה זו או לרבעון זה, בהתאם לתקנות מעודכנות. בנוסף, יציע הקורס מידע על תוכנות דיווח טכנולוגיות שקל להתנהל עמן הן בתלושי שכר והן בשליפת מידע עבור רואי חשבון.

טכנולוגיות חדישות לשליפת מידע והכנת תלושי שכר

יילמדו טכנולוגיות המבוססות על שימוש קל בעת השימוש בהן להכנת תלושי שכר או שליפת מידע עבור רואי חשבון. באמצעות טכנולוגיות אלה קל מאד יהיה להגיע לאן שנדרש על מנת להביא בפני רואי החשבון או בפניכם בעת הכנת התלושים את המידע הפיננסי המבוקש על העסק, על עובד מסוים בעסק, וכד’. הטכנולוגיות ייעלו את עבודתכם ויהפכו אותה לפורייה במיוחד, מהירה מאד ויעילה באופן מורגש מצד המעסיקים.

נושאי ליבה חשובים הקשורים להזנת תלושי שכר

במידה והמחוקק או מי מטעמו, ועדה מקצועית או אחרת, מחליטים על שינויי נהלים בהזנת תלושי שכר, במסגרת קורס חשבי שכר בכירים זה אתם תהיו הראשונים לדעת על כך. באופן זה תוכלו להגיע לעבודה ממוקצעים ולהזין את תלושי השכר בהתאם לתקנות חדשות ללא הפתעה מצד המעסיק שטעיתם בהזנה. חשוב להיות דרוכים כאשר עובדים במקצוע כמו חשב שכר, ובדיוק לשם כך קיים קורס חשבי שכר זה, אשר ילמד אתכם מהן הרגולציות החדשות ומהי המשמעות המעשית שלהן בהזנת התלושים.

נשאי ליבה חשובים הקשורים להתקשרות שלכם עם רואי חשבון

נושאי ליבה אלה רלוונטיים לביקורות שיערוך רואה החשבון בעסק של המעסיק שלכם. אתם תצטרכו לדעת כיצד לתקשר עמו ביעילות, איך לשלוף לו באופן מהיר ויעיל נתונים שהוא יזדקק להם על מנת לערוך את הביקורת, למשל מאזנים ודו”חות רווח והפסד משנים קודמות. כמו כן, קורס חשבי שכר בכירים ילמד אתכם מהן סוגיות הדיווח שידרוש רואה החשבון במהלך הביקורת לאשורן, על מנת שתוכלו להגיע אליה ללא הפתעות ולפעול מולו ביעילות. זו המשמעות האמיתית של קורס חשבי שכר בכירים אשר צפוי להביא את ההתמקצעות שלכם לשיאים חדשים.