בחרו עמוד

חשבי שכר בכירים אמונים על העלאת תלושי השכר עבור העובדים בהתאם לתנאים שנקבעו עם המעסיקים וחובות המס והניכויים השונים. בכל שנה, עליהם להשתתף בימי עיון שנתיים בהיקף של 15 שעות לימוד לכל אחד מהם. כאשר אתם פונים אלינו, אתם מקבלים את יום העיון המעמיק והעוזר ביותר לעבודתכם!

הכנה לשנות העבודה הבאות

אנו נכין אתכם לשנות העבודה הבאות, נספק לכם מידע חדש שקבע הרגולטור ונכין אתכם לנהלי העתיד כפי שנקבעו. הדבר יסייע לכם גם בתלושי השכר וגם במפגש השנתי או הרבעוני עם רואה החשבון של החברה בה אתם עובדים על מנת שהביקורת תעבור ללא הפתעות מצידכם או מצדו של המעסיק. הוא עצמו (רואה החשבון) כבר יודע מהם הנהלים החדשים ומקדים אתכם בשני צעדים לפחות. רצוי לגשת לפגישות הבאות עמו מוכנים.

הכנה טכנולוגית לייעול עבודתכם

לא פחות ממרכיב הידע הפיננסי והמיסוי, חשוב להכיר גם אפיקי עבודה טכנולוגיים שיסייעו בעבודתכם. אנו מספקים את כל מה שאתם צריכים לדעת על מנת לשדרג את עבודתכם באופן מעשי ולהפוך אותה לפרודוקטיבית במיוחד. עם עבודה כזו אתם יכולים להזין את תלושי השכר מהר ולשלוף מידע ביעילות רבה לרואה החשבון כאשר יבקש זאת מכם במפגש הרבעוני או השנתי. בכך, אתם מבטיחים התנהלות יעילה מול רשויות המיסים ורואה החשבון שבא לתווך ולבקר וגם תלושי השכר שאתם אמונים עליהם יופקו ביעילות.

חזרה לעבודה משודרגים

כאשר אתם לומדים כאן יום עיון כחשבי שכר אתם לא רק ממלאים את חובתכם לשימור התעודה אלא באמת ובתמים לומדים להיות עובדים יותר משודרגים, יותר טובים ועם יותר ידע מעשי בזמן יישום עבודתכם. המעסיק שלכם יראה בכם הרבה יותר יעילים מאשר בעבר ויהסס מאד אם יחשוב להחליף אתכם. אם למצב הזה אתם מעוניינים להגיע, יום עיון הוא הרבה יותר מחובה חוקית לשימור התעודה. חשב שכר נמנה עם אותם חשבי שכר בכירים שאף אחד לא מפרט בזכות אותו ידע מקצועי שמועבר ביום העיון. אצלנו זה יקרה לכם מאד מהר ואתם תהפכו להיות חשבי שכר מאד מבוקשים ורצויים בשוק העבודה הפרטי והמוסדי כאחד.