בחרו עמוד

כל מה שרציתם לדעת על קורס חשבי שכר

 

לבחור מקצוע לעתיד איננה החלטה קלה. בין המקצועות השונים ישנו מקצוע חשבי שכר המקנה יוקרה. מלבד היוקרה, ישנם דברים שיש צורך לדעת כאשר מחליטים ללמוד את המקצוע. הנה מספר טיפים שיסייעו לכם לקבל את ההחלטה.

בסרטים תמיד רואים את האנשים העוסקים בתחום השכר כאנשים החשובים ביותר במשרד. אז מה בדיוק כולל התפקיד- במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא מידע אודות הקורס.

מה תלמדו במהלך הקורס?

קורס חשבי שכר מיועד לאנשים המתעניינים בפן הפיננסי ומגלים בקיאות בתחום. במהלך קורס חשבי שכר תלמדו מגוון רחב של נושאים שיאפשרו לכם להשתלב בעבודה בצורה הטובה ביותר. נושאים כגון מס הכנסה, דיני עבודה וחוקי ביטוח לאומי. מדובר בנושאים חשובים שיסייעו לכם לצאת לדרך מקצועית עם ידע רב. בשונה ממקצועות לימוד אחרים, הקורס מצריך ידע והבנה בחוקים בתחום הנהלת חשבונות, ולכן חשוב לעבור בקפידה על תוכנית קורס חשבי שכר כאשר בודקים את מוסדות הלימוד השונים.

איזה תעודה תוענק בסיום?

לימודי חשבי שכר נלמדים גם במסגרת מכללות או בבתי ספר מקצועיים. בסיום הלימודים תוענק לבוגרים תעודה מקצועית המעידה על הניסיון שהם צברו בתחום. בשונה מלימודים באוניברסיטה קורס חשבי שכר נמשך מספר חודשים ובסיומו יש לעבור מבחן ובו יש להפגין בקיאות בנושאי הלימוד השונים.

מה ניתן לעשות אחרי סיום הקורס?

השאלה מה אפשר לעשות עם התעודה לאחר סיום הלימודים היא שאלה שמטרידה סטודנטים רבים לאחר הלימודים. אחרי הכל, תקופת הלימודים היא תקופה בה מוקדשת מחשבה רבה לתכנים הנלמדים ואין כמעט התעסקות בשאלה- מה עושים יום לאחר מכן.

יחד עם זאת, בוגרי קורס חשב שכר אינם צריכים להיות מודאגים במיוחד בשל העובדה כי כל ארגון ישמח לקבל אותם לשורתיו. כל ארגון זקוק לחשב שכר ולכן האפשרויות להשתלב בארגון הן רבות ומגוונות. כך למשל, בוגרי הקורס יכולים להשתלב במחלקות פיננסיות או בחברות גדולות יותר.

לימודי חשבי שכר מאפשר לכם להתמקצע בתחום השכר. אנשים העומדים בדרישות יכולים להירשם לקורס חשבי שכר בכירים ולקבל תעודת חשב שכר בכיר וכך להעמיק את ההתמקצעות.התעודה פותחת לכם מגוון אפשרויות תעסוקה במוסדות שונים.

ניהול עסק אינו דבר פשוט היות ומדובר על  התמודדויות עם גורמים שונים כגון רשויות המס וכן מעקס אחר הוצאות והכנסות של החברה.לפיכך מנהלים שוכרים את שירותיהם של חשבי שכר לא רק לצורך חישוב משכורות אלא גם לצורך שמירה על איזון ההוצאות. לפיכך ניתן בהחלט להסכים כי הלימודים מקנים ידע רב המאפשר להשתלב במקומות עבודה שונים.

 

אודות המרצה: מר יניב גבריאל, עורך דין ויועץ מס

  • מומחה למיסוי ולפרישה.
  • מפתח תוכנת השכר “שיקלולית” מבית “ט.מ.ל מערכות מידע בע”מ”.
  • יועץ מיוחד לרשות המיסים בישראל בנושא מיסוי ושינויי חקיקה והטמעתם בסביבה ממוחשבת.
  • מרצה בקורסים ובימי עיון לחשבי שכר בכירים של “לשכת רואי החשבון” (מיום שהחלו לפני כ- 15 שנים).
  • המייסד, המנהל והבעלים של ה”מכללה למיסים ולחשבונאות” (נוסדה לפני כ- 20 שנים).

לכל הקורסים

עבור לבית ספר

מיסים וחשבונאות

מיסים

חשבונאות

מיסים למתקדמים

חשבונאות למתקדמים

פיתוח ארגוני

ביטוח ופיננסים

שוק ההון

מקצועות הנדל״ן

מזכירות ומינהל

מחשבים ותקשורת

שפות