קידום ושיווק אתרי אינטרנט – SEO
רקע
עם התקדמות הטכנולוגיה ואיתה כניסת מנועי החיפוש כאמצעי איתור המידע הנפוץ ביותר בעולם, עולה בצורה קריטית חשיבות יכולתו של ארגון מסחרי להציב את אתר האינטרנט שלו בקדמת תוצאות החיפוש במנועי החיפוש השונים.
המצב בשוק היום הוא שארגונים אשר לא יידעו לקדם את אתר האינטרנט שלהם בתוך תוצאות מנועי החיפוש יישארו מאחור ברמה השיווקית והחשיפתית.
המשתלמים בקורס SEO , יוכשרו מקצועית להקים ולנהל תוכניות שיווק וקידום אתרי אינטרנט במנועי החיפוש הגדולים, באופן יעיל ומקצועי. המשתלמים ירכשו כלים למתן מנוף עסקי אמיתי לארגונים שלהם ולארגונים אשר ישכרו את שירותיהם.
קהל יעד
- אנשים בעלי ידע רחב באינטרנט הרוצים להיכנס למקצוע קידום אתרים.
- בוני ומעצבי אתרים, מנהלי ובעלי אתרי אינטרנט, בעלי חברות לבניית אתרים, אנשים שיווק.
- אנשי\ מנהלי מכירות.
- אנשי\ מנהלי שיווק.
- מנהלי אתרי אינטרנט.
- מנהלים טכנולוגיים בארגונים אשר מעוניינים לקדם את ידיעותיהם בתחום.
- בעלי אתרי אינטרנט עצמאיים.
- גופים או פרטיים אשר מעוניינים להתמקצע בתחום ולהפוך לנותן שירות בתחום.
מטרת הקורס
- הקמת וניהול תוכניות שיווק וקידום אתרי אינטרנט במנועי החיפוש הגדולים באופן יעיל ומקצועי.
- חשיפה לשיטות קידום אתרים מתקדמות ויכירו את הכלים המובילים כיום בתחום תוך ניצול האפשרויות לחיסכון כלכלי ומינוף אתר האינטרנט כמקור הכנסות וידע לארגון.
- ניהול קמפיין פרסומי בגוגל Adwordsבאופן יעיל.
היקף הלימודים
כ- 64 שעות לימוד אקדמיות.
תעודה
תעודת גמר מטעם המכללה למיסים ולחשבונאות תוענק לסטודנטים שיעמדו בדרישות הקורס.
שיטות הלימוד
הקורס כולל חומר עיוני, הרצאות פרונטליות , דיונים וסימולציות .
תכנית הלימודים
תאור הקורס |
תכנית הלימודים |
קורס קידום ושיווק אתרי אינטרנט – SEO |
|
אודות המרצה: מר יניב גבריאל, עורך דין ויועץ מס
- מומחה למיסוי ולפרישה.
- מפתח תוכנת השכר "שיקלולית" מבית "ט.מ.ל מערכות מידע בע"מ".
- יועץ מיוחד לרשות המיסים בישראל בנושא מיסוי ושינויי חקיקה והטמעתם בסביבה ממוחשבת.
- מרצה בקורסים ובימי עיון לחשבי שכר בכירים של "לשכת רואי החשבון" (מיום שהחלו לפני כ- 15 שנים).
- המייסד, המנהל והבעלים של ה"מכללה למיסים ולחשבונאות" (נוסדה לפני כ- 20 שנים).
לכל הקורסים
עבור לבית ספר
מיסים וחשבונאות
מיסים
חשבונאות
מיסים למתקדמים
חשבונאות למתקדמים
פיתוח ארגוני